جوجه تیغی دلم

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

قلب توکبوتر است

بالهایت از نسیم

قلب من سیاه وسنگ

قلب من شبیه...

بگذریم.

دور قلب من کشیده اند

یک ردیف سیم خاردار

پس تو احتیاط من

جلو نیا

برو کنار!

توی این جهان گنده

 هیچ کس بادلم رفیق نیست

فکرمیکنی چاره ی دلی که

جوجه تیغی است ،چیست؟

مثل یک گلوله جمع میشود 

جوجه تیغی دلم

نیش میزند به روح نازکم

تیغ های تیز مشکلم

راستی توجوجه تیغی دل مرا

توی قلب خود راه میدهی؟

اوگرسنه است وگمشده

توبه او پناه میدهی؟

باورت نمیشود،ولی

جوجه تیغی دلم

زود رام میشود

توفقط سلام کن

تیغ های تند وتیز او

باسلام تو تمام میشود.

(عرفان نظراهاری)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390ساعت 21 نويسنده ... |